Kontakt os
Kontakt os
Kundeservice:
kundeservice@ure.dk
(hverdage 09.00 - 17.00)
Besøg vores butik
Kronprinsensgade 2
1114 København
ÅBNINGSTIDER
Tir - Fre: 11:00 - 18:00
Lørdag: 11:00 - 17:00
Under denne tekst finder du de tre mest almindelige spørgsmål og svar på dem.
Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål, kan du sende spørgsmål via vores formular lidt længere nede på siden.
-
Jeg har lige købt et ur, men nu står der at det er i restordre/udsolgt?
Så snart du har foretaget dit køb, går vores system automatisk ind og fjerner et eksemplar fra lagerlisten. Det gøres for at reservere uret til dig. Har lagerbeholdningen været nede på 1, vil lagerantallet efter dit køb stå på 0, og derved optræde som udsolgt. Men bare rolig, det gælder kun for fremtidige køb. Dit ur vil normalt blive sendt med det samme (hvis bestilt inden klokken 15)..
-
Hvordan kan jeg få tilpasset urlænken?
Du kan for kun 29 kroner tilkøbe et lænkeværktøj sammen med alle lænke ure, som det passer til. Det placeres automatisk i indkøbskurven, hivs det passer til dit ur - du kan dog fravælge dette, når du ligger det i indkøbskurven. Du kan også altid slette det fra indkøbskurven! Bemærk at lænkeværktøjet kun kan benytter til lænker med stifter hvor bredden på lænken maksimalt er 24 millimeter.
-
Uret er ikke noget for mig, og jeg ønsker at returnere det - hvordan gør jeg?
Vi henviser til punktet fortrydelsesret i vores handelsbetingelser.