Mærkernes reklamationsret og garantier
Reklamationsret
Købelovens mangelsregler gælder for varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine rimelige fragtomkostninger. (op til 45 kr)
Vi opfordrer til at du udfylder reklamationsformularen online inden uret afsendes til os.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Hvis skaden ikke er en gyldig reklamation eller dækket af garantien, vil du modtage et tilbud på reparation. Du har herefter 14 dage til at acceptere eller afvise tilbuddet. Afvises tilbuddet vil vi kræve dækning af alle eventuelle portoudgifter samt håndteringsgebyrer vi har afholdt inden uret tilbagesendes til dig (dog minimum 400 kroner).
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.